Bredvid ditt namn står ett namn till...



Nu är detta inköpt, ett dator fodral till skoldatorn. Fick nämligen en skoldator förra veckan :D

Men idag var det sista skoldagen för mig, iallfall innan höstlovet. För imorgon åker jag och min familj till Amerika, ska bli jätteroligttycker jag! Har aldrig vart där, vi ska till fort myers i florida. Vi ska åka hem den 11 novemebr och ska alltså vara där i 17 dagar.
Men nu så håller jag på att baka en sockerkaka, ska till min moster och klippamig (hon är frisör) och istället för betalning brukar jag ta med mig en kaka :)

Men ha det bra, blir väll något till inlägg idag :)


_______________________________________________________________________________________

Oj, oooups. Ett litet misstag, jag trodde att jag la ut det här inlägget klockan 16.30 typ. Mend det hamnade i utkast, så här kommer det tillsammans med lite uppdatering!

Jag har packat klart allt nu förutom lite smink jag ska ha imrogon och så. Vi åker klockan 4 imorgon, på moergonen alltså. Så det blir väll inget inlägg. På arlanda kan det bli ett inlägg, för komemr ha med mig mini-hp:n i handbaggaget även system kameran. Men sen så komemr jag att flyga iväg till landet bortom atlanten, USA! Vi mellanlandar i Chicago, blir även ett inlägg där med, tror jag. För vårt flygplan går inte förs om sex timmar när vi har kommit dit. Vet itne hru det blir efter det. Men ha en bra natt, ! Godnatt :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0