Sanibel Island

32 grader - skummmoln (lite dimmmoln)


Som vanligt, ignorera mig, haha men min nya bikini.

Här har löven inte fallit, som i Sverige...



Idag har vi vart på Sanibel Island, riktigt härligt där. Vi åkte en tur, typ en liten reservat tur. Man skulle se fåhlar och krokodiler, men vi såg mest fåglar. På bron tillbaka till fort myers beach så såg vi lite delfin fenor.
Sen på vägen hem lörde vi förbi en outlet, de hade massvis emd butiker. Men vi gick bara in på en, för det var varmt, vi var hungriga, och pappa var med :p. Vi var inne på en crocs affär, vi behövde skor. hehe. Men vi köpte fem par (mina två på bilderna) det gick på ungefär 500 kr , billigt. Mina fluffisar var dyrast, 30 dollar, men vanliga crocs kostade typ 5 dollar. 

Men jag och mamma ska åka dit någon dag sen, ensamma

Men ha det bra!
Kommentarer
Postat av: Vilda Öhlin

Gud vilken fin bikini ;) vill ha :D<3

2010-10-31 @ 16:00:11
URL: http://barakortaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0